Week 187: 18-24 April 2016

Mijn excuses voor de trouwe volgers, ik moet tegenwoordig nogal vaak naar het buitenland voor het werk, dus de blog-updates gebeuren af en toe wat later. :-) Deze keer was het Polen.


Zaterdag viel het weer heel goed mee, en hebben we de betonnen balk aan de kant van de koer volledig ingepakt met isolatie.
Deze betonbalk zit buiten, maar om de koudebrug naar de dwarse betonbalk die de puntgevel ondersteund en de HEA halverwege het plat dak te minimaliseren, wordt deze volledig ingepakt.
De dakrand wordt aan de kant van de koer dus lekker breed.


Zondag was het weer helaas wat minder, tussendoor dan maar wat stenen gekuist.
Ik heb mij wel goed misrekend. Ik had gerekend op 80 stenen per m², maar dat zijn er dus 160. OlĂ©. Dus 160x16 = 2560 stenen. OEPS. We zijn wel al goed op weg.
Ik had eigenlijk gedacht dat ik het alleen ging moeten doen, 't is niet echt Peter zijn ding. Maar gelukkig (voor mij) doet hij altijd mee. :-D

Tijdens de droge stukjes hebben we de hellingsplanken voor de eerste goot al gehangen. Eerst nog de dikke tussenstukken waar het schuifraam later aan bevestigd kan worden.


Alle materialen voor het maken van het plat dak zijn besteld, we hebben binnenkort wat verlof, dus hopelijk kunnen we dan een goede zet maken richting een af dak.
Haha.
Af dak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten