Week 231: 20-26 Februari 2017

Stelling wat aangepast om ideaal de pannen naar boven te kunnen brengen.

Aan beide zijden de bovenste drie rijen pannen gelegd samen met de nokken.


Peter heeft de zijkanten van de goten gemetseld en afgewerkt.




Terwijl ik het prutswerk rond de schouw deed.
En daarna al een mooi stuk van de pannen op de achterkant gelegd heb.



De zijpannen kopen we tweedehands en we hebben er nog niet genoeg, vandaar dat er rechts nog een strook niet gedaan is, dat is voor samen met de zijpannen.

2 opmerkingen:

  1. Amai, fantastisch werk! Jullie hebben een heel mooi plaatsje gekocht. Veel charme en karakter! Ik ben zelf ook bezig met een grote verbouwing (papaverbouwt.blogspot.be).

    Ik vind het chapeau dat jullie al zo lang blijven doordoen. Wij zijn al een jaar bezig en ik moet eerlijk toegeven dat het bijna genoeg is :p.

    Veel succes nog en ik blijf jullie vooruitgang volgen! Ik ben heel benieuwd naar jullie finale afwerking!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Tom! Jouw verbouwing volg ik ook al een tijdje. ;-)

      Verwijderen